NUFFY

Thursday, November 25, 2010

Exam aku!

Yeah, sorry la. I tiba-tiba terasa nak merojakkan blog aku ni (akibat pengaruh seseorang, bagi yang berkenaan, tau tau je la eh?) Hari ni, sejarah. Kertas yang aku palinglah tak ber-confident nak face. Paper 1 aku, dikira eloklah. Aku buat punya buat and finished in like 10 minutes. Pastu aku shade sini, shade sana. Dah habis shading, berdebat sorang-sorang about jawapan pilihan aku. Dah kira terror tu, aku pergi tandas. In the midst of the exam, dah ramai budak keluar dewan nak baca sejarah untuk kertas dua, kononnya dengan bantuan tips...

Bila dah balik ke tempat duduk aku, nampak pulak Francine submit kertas dia. Apa lagi? Aku pun ikut saje la. I still had 15 minutes prior to the paper's duration. Who cares? Dah habis debat kali kedua, aku cek sekali lagi, lepas tu, hantarkan kertas objektif aku tu.

Pergi canteen, baca sejarah dengan gang aku and time masuk dewan. Aku berdoa 2 kali untuk dapatkan keyakinan aku balik. Bila dah habis tu, maka pun bukalah kertas soalan tu dengan penuh ketakutan. Tapi entah apesal aku rasa syok jawab soalan-soalan tu. Walaupun apa yang aku main gasak tu, tak pasti betul salahnya. Pastu dah habis, aku pun drive balik rumah, dengan harapan yang aku bagitau nenek aku, mungkin A- la...

Siap semuanya, dengan makan aku macam babi 3 zaman, aku pun online kat Facebook. Pastu dapat pula jawapan untuk paper 1 Sejarah, kawan hantarkan. Aku tick sampai soalan akhir... Result is...... (Jeng jeng jeng) 39/40!

Yeah, ini memang kali pertama aku dapat markah setinggi ni. Let's hope I can get A for it, man! BM and BI were pretty good la. Soalan novel untuk BM tu, aku dapat kepuasan emosi menjawabnya. BI pun ok je la... Boleh dapat A kot untuk 3 subjek ni... Let's pray for it. =)

PS: I somehow find it surprisingly nice to write in this style now. Hmm... Perhaps... Meh, I'm still with my style of British English. This is just a trial-and-error style. So, till then, bye~

PSS: It's Maths on Monday, Moral on Tuesday. Let's do it, babe!

No comments: